اگه گفتین این تابلو چی کم داره؟ (تست روانشناسی جالب)
خدای خوب من کاش نمی فهمیدیم و کاش می فهمیدیم،نمی فهمیدیم آنطور که دلمان می خواهد و می فهمیدیم آنطور که هست

جمعه 20 تير 1393
نویسنده : محمد دهدار
بازدید : 2245

اگه گفتین این تابلو چی کم داره؟ (تست روانشناسی جالب)

 درخت:

در زندگی شخصی، به بیشترین چیزی که اهمیت می‌دهید …

رشد معنوی خودتان است.پیامی که در پشت این سوال قرار دارد

چیزی که انتخاب می‌کنید تا به صحنه اضافه شود نشانگر چیزی است که در زندگی شخصی برایتان اهمیت دارد. با تغییر اولویت های زندگیتان، انتخاب شی‌ء جاافتاده در این صحنه نیز تغییر خواهد کرد. این سوال را چند سال دیگر نیز از خود بپرسید تا دریابید که دیدگاه تان نسبت به چیزها تغییر یافته است.

یک آبگیر برکه:

در زندگی شخصی، به بیشترین چیزی که اهمیت می‌دهید …

داشتن یک رویا است.

پیامی که در پشت این سوال قرار دارد چیزی که انتخاب می‌کنید تا به صحنه اضافه شود نشانگر چیزی است که در زندگی شخصی برایتان اهمیت دارد. با تغییر اولویت های زندگی تان، انتخاب شی‌ء جاافتاده در این صحنه نیز تغییر خواهد کرد. این سوال را چند سال دیگر نیز از خود بپرسید تا دریابید که دیدگاهتان نسبت به چیزها تغییر یافته است!

آدم ها:

در زندگی شخصی، به بیشترین چیزی که اهمیت می‌دهید …

رابطه داشتن با افراد دیگرست.

پیامی که در پشت این سوال قرار دارد. چیزی که انتخاب می‌کنید تا به صحنه اضافه شود نشانگر چیزی است که در زندگی شخصی برای تان اهمیت دارد. با تغییر اولویت های زندگی تان، انتخاب شی‌ء جاافتاده در این صحنه نیز تغییر خواهد کرد. این سوال را چند سال دیگر نیز از خود بپرسید تا دریابید که دیدگاه تان نسبت به چیزها تغییر یافته است!

یک تکه ابر:

در زندگی شخصی، به بیشترین چیزی که اهمیت می‌دهید …

دوستتان است.

پیامی که در پشت این سوال قرار دارد چیزی که انتخاب می‌کنید تا به صحنه اضافه شود نشانگر چیزی است که در زندگی شخصی برایتان اهمیت دارد. با تغییر اولویتهای زندگیتان، انتخاب شی‌ء جاافتاده در این صحنه نیز تغییر خواهد کرد. این سوال را چند سال دیگر نیز از خود بپرسید تا دریابید که دیدگاه تان نسبت به چیزها تغییر یافته است!

یک ماشین:

در زندگی شخصی، به بیشترین چیزی که اهمیت می‌دهید …

پول است.

پیامی که در پشت این سوال قرار دارد

چیزی که انتخاب می‌کنید تا به صحنه اضافه شود نشانگر چیزی است که در زندگی شخصی برایتان اهمیت دارد. با تغییر اولویتهای زندگیتان، انتخاب شی‌ء جاافتاده در این صحنه نیز تغییر خواهد کرد. این سوال را چند سال دیگر نیز از خود بپرسید تا دریابید که دیدگاهتان نسبت به چیزها تغییر یافته است!

 

منبع:سایت ایران ناز

http://www.irannaz.com

 


نظرات شما عزیزان:

Hadi
ساعت0:47---24 دی 1393
یه در واسه خونه کم داره چون خونه بدونه در فایده نداره
پاسخ:متشکرم از انتخاب گزینه صحیح!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: آزمونهای روانشناسی، ،
:: برچسب‌ها: "روانشناسی, تست شخصیت, آزمون های شخصیت, مطالب روانشناختی, تست شخصیت, ازدواج, زیبایی, معیار ازدواج, هدف از ازدواج, اختلاف سن, مسافرت, تکنیکهای نزدیکی, دعوای زناشویی, عشق, زن , شوهر, نامزدی, عروسی, مراسم, ازدواج موفق, مادرشوهر, مادرزن, طلاق, سنجش عشق, خانواده, نیمکره مغز, جذابیت, راههایی برای تسخیر قلب آقایون, انحراف جنسی, خیانت در زندگی, اختلاف سن, استرس, رنگ شخصیت, سوالات خواستگاری, محمد دهدار, لاهیجان , دانشگاه ازاد, روانشناسی بالینی",



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کلبه اندیشه و احساس و آدرس mohammad.dh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.